Verhalen-uit-China.reismee.nl

Welkom op onze Reisblog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien je graag terug op onze reislog. Laat gerust een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Hans, Margot, Camile en Julian

Reacties

Reacties

Sleurs Michel

Hoi reizigers,
Een fijne vakantie (ontdekkingsreis) toegewenst.
Wij vertrekken a.s. zaterdag voor 4 weken (eindelijk).
Maxime heeft bijna 4 mnd. in de rolstoel gezeten (serieus skiongeluk). Na de vakantie moeten we zeker eens afspreken om bij te kletsen.

Groetjes Michel,maxime, Els

Hanneke Messing

Ik wens jullie een te gekke reis toe.
Fijn dat wij op jullie reis mee mogen liften en china wederom mogen beleven.
Helemaal top!!!

Werner, Hanneke, Pim en Femke

Koen

Er zijn al gewoon 2 reacties voor mij! ;-).
Lieve mensen, hele fijne vakantie, geniet ervan!!
x

Jeanne

Dag Hans Margot en zonen.
Jullie gaan een geweldige tijd tegemoet.
Geniet met volle teugen
We blijven jullie volgen
Goede en veilige reis
Jeanne Buddy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!